MTA-MATE Kora Gyermekkor Kutatócsoport

Menü megjelenítése

Hírek

Tartalom megjelenítő

EDULEARN 24 Konferencia

Utolsó frissítés: 2024 szeptember 26.

A kutatócsoport két tematikus előadással, továbbá két poszterrel vett részt az EDULEARN 24 konferencián, melyet 2024. július 1-3. között rendeztek meg Palma de Mallorcan. Az MTA-MATE Kora gyermekkor kutatócsoport tagjai a kutatási projekt négy tematikus szálának (egészségműveltség, óvodások egészségfogalma, fenntarthatóságra nevelés, tanulási szokások kialakítása) eredményeit mutatta be ezen a nemzetközi konferencián. A konferencián elhangzott előadások Scopusban jegyzett konferenciacikkekként jelentek meg, az alábbiak szerint: 

Bencéné Fekete A., Oo, T. Z., Szántóné Tóth, H., Zentai, G., Kövérné Nagyházi, B., & Józsa, K. (2024). Content Validity Assessment: A Specialized Instrument for Developing Children’s learning habits in the First Grade. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & J. Lees (Eds.), EDULEARN24 Proceedings: 16th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 3493–3502). International Association of Technology, Education and Development (IATED). Palma de Mallorca, Spain. doi: 10.21125/edulearn.2024.0910

Csima, M., Keresztes, V., Soós, E., Zentai, G., & Nagyházi, B. (2024).  Linguistic aspects and contentual dimensions regarding the meaning of "health" in children aged 4-6. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & J. Lees (Eds.), EDULEARN24 Proceedings: 16th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 4740-4747). International Association of Technology, Education and Development (IATED). Palma de Mallorca, Spain. doi: 10.21125/edulearn.2024.1164

Fináncz, J., Csima, M., Keresztes, V., Soós, E., & Podráczky, J. (2024). Relationships between parental health literacy and the health-supporting habits of preschool children. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & J. Lees (Eds.), EDULEARN24 Proceedings: 16th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 4683-4692). International Association of Technology, Education and Development (IATED). Palma de Mallorca, Spain. doi: 10.21125/edulearn.2024.1154

Szántóné Tóth, H., Bencéné Fekete, A., Fináncz, J., & Podráczky, J. (2024). The pedagogical concept of sustainability in Hungarian kindergarten education programmes. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & J. Lees (Eds.), EDULEARN24 Proceedings: 16th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 4458-4466). International Association of Technology, Education and Development (IATED). Palma de Mallorca, Spain. doi: 10.21125/edulearn.2024.1114